Polska za pół ceny - weź udział!
Akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" cieszy się dużym zainteresowaniem wśród spragnionych weekendowego odpoczynku Polaków, a wraz z tym coraz więcej obiektów turystycznych wprowadza na czas akcji specjalne, niższe ceny. Z wiosennej edycji, w której oferty przygotowało ponad 460 podmiotów, skorzystało przeszło siedemdziesiąt siedem tysięcy Polaków.
Już na początku października (6-8.10.2017) odbędzie się trzecia edycja akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". Nie zostawaj w tyle - zgłoś swoją ofertę. Masz czas do 28 sierpnia.
Regulamin udziału w akcji ”Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”.
Sukces pierwszej edycji, prowadzonej jesienią 2016r., jak i wyniki akcji przeprowadzonej wiosną bieżącego roku pokazują, że Polacy bardzo chętnie korzystają z pretekstu do weekendowych wyjazdów i odpoczynku w miejscach, które zaproponują wyjątkową ofertę. Dlatego zachęcamy Państwa do przygotowania specjalnych ofert na pierwszy weekend października i zgłaszania swoich obiektów i atrakcji do Polskiej Organizacji Turystycznej.
Narzędzia wykorzystywane przez Polską Organizację Turystyczną do promocji Akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”:
- spot promocyjny produkowany na potrzeby Akcji, emitowany w telewizji oraz na ekranach w pociągach PKP Intercity,
- konferencja prasowa inaugurująca Akcję – 18 września,
- strona internetowa „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, na której zamieszczony będzie wykaz Partnerów i mapa z obiektami,
- bannery oraz informacje dot. Akcji na stronach prowadzonych przez POT:
- Narodowy Portal Turystyczny www.polska.travel
- www.pot.gov.pl
- www.aktualnosciturystyczne.pl
- www.zarabiajnaturystyce.pl
- www.edenpolska.pl
- www.pieknywschod.pl
- Social Media – komunikaty o Akcji
- FB „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”
- FB Polska.travel
- Instagram Polska.travel
- komunikat prasowy wysłany do Polskiej Agencji Prasowej
- newsletter z informacją o Akcji rozsyłany do bazy adresowej Polska.Travel
- ogólnopolska sieć interaktywnych kiosków multimedialnych wspomagających informację turystyczną – wyświetlanie komunikatu o Akcji; w całej Polsce stoi ponad 100 takich urządzeń
- plakaty skierowane do turystów rozsyłane do pośredników w całej Polsce
- naklejki dla Partnerów Akcji z informacją o tym, że uczestniczą w Akcji
- współpraca z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi, urzędami marszałkowskimi, urzędami miast, co do promocji Akcji
- inne działania promocyjne we współpracy z PKP Intercity (w trakcie ustaleń)
- konferencja prasowa podsumowująca Akcję podczas targów TT Warsaw